sâmbătă, 9 august 2008

I need a vacation!!! :))

Deja? Da, deja..am nevoie sa plec departe, departe de caldura din Bucuresti, de aglomeratie, de praf...Nici nu mi-am dat seama cand a trecut saptamana asta, in fiecare zi am cautat tricouri, am pictat (si timpul trece atat de repede cand pictez!) si urmeaza o saptamana in care o sa pictez cam 8 ore pe zi cel putin...am foarte multe comenzi (nu zic ca ar fi un lucru rau :D) si vreau sa fac unele pana plec vineri in vacanta mea de 4 zile :)) Trece timpul asta atat de repede, parca nu am timp niciodata sa fac tot ce mi-am propus...poate vreau sa fac prea multe :P sau poate ziua nu are suficiente ore pentru mine :)) anyway, deja ma gandesc ce vreau sa fac dupa ce vin din plimbare...adica alte si alte tricouri :)) poate niste gentutze pictate...o fustitza, o rochitza...putina promovare :D ahh...vreau cam multe, nu?:)) ma duc sa termin un tricou la care muncesc de 3 zile :)) ( e mai complicat desenul..a fost o ambitie de-a mea:))) See ya :*

Niciun comentariu: