miercuri, 13 august 2008

Endless summer...

As vrea sa fie vara la nesfarsit...sa nu am nici o grija, sa dorm in fiecare zi pana la 12 (:D), sa pictez tricouri haioase, colorate..ahh..In ultima vreme am pictat numai tricouri la cerere, adica nu am mai pictat ce am vrut eu (asta nu inseamna ca nu mi-au placut si ideile propuse de clienti:P)..cum ar fi tricoul cu "Proud sponsor of Murfatlar", v-ati prins cred ca beneficiarul este mare amator de vin, si inca de unul bun ;) Am mai pictat vreo 2 tricouri, urmeaza sa le pun pozele pe blog. Cand ma intorc din "concediu" o sa pictez cateva tricouri colorate, de vara, pentru ca INCA este vara :D Am cred 10 tricouri foarte draguze care ma asteapta de ceva timp sa le pictez, dar nu am avut timp, a trebuit sa ma ocup de comenzi (care au prioritate, evident:P)..No stress, cate un lucru pe rand :)) Acum trebuie sa mai fac un tricou care va fi dat drept cadou, este pentru o fetitza (imi plac tricourile de fetitze, hmm, I wonder why :)) ), am termen limita pana maine...nu prea ma impac cu deadline-urile ;)) Ne mai vedem (vorba vine:P) saptamana viitoare, pe marti asa :) Enjoy the summer while it lasts...

Un comentariu:

Ciuby spunea...

care e scopul acestui blog ? vinzi ? daca da zi-mi si mie daca mai ai tricouri cu orice legat de south park bt baieti. relu_tudor@yahoo.com sau pe mess la aceeasi adresa . ms