vineri, 1 august 2008

Ai grija ce iti doresti :))

Am fost atat de ocupata lately ca nu am mai avut timp sa scriu ceva pe aici... Am primit comenzi peste comenzi de tricouri, incat nici nu stiu cand o sa le fac pe toate :)) Saptamana viitoare cred ca o sa pictez non stop :)) Iepurasul este ultima "creatie" (tricoul cu iepurasul este o comanda speciala:P) si mi se pare extrem de haios. Cred ca voi face o editie intreaga cu "Happy bunny", care de fapt este un iepurash extrem de rautacios :P Am foarte multe idei de tricouri, insa problema principala o reprezinta gasirea tricourilor de calitate pe care sa pictez :( Daca vreti un tricou si nu stiti cu ce, abordati-ma pe mess ca sigur va voi gasi ceva pe plac :D Asadar, va astept pe mail sau mess la jasmine_stya@yahoo.com. Bbye 4 now :*

Niciun comentariu: